Ahh şu tozlar benimde takıntım var nefret ediyorum hele ki tüllerdeki tozlar oğlum o tülün arkasına geçip yürüdüğü zaman cinlerim tepeme çıkıyo sanki toz bulutu yağıyomuş gibi ki yağıyo en çok toz tüller de var sil süpür iki gün sonra yine aynı kurtuluş yook 😔