Nursima
Nursima doğmadan almıştım. Şuan 4 buçuk aylık. O kadar az kullandık ki. Aldığıma çok pişman oldum. Çocuğa bağlı benimki hiç sevmedi. Çok hantal. İçi çok çukur yenş doğduğunda altına bişeyler koyman lazım. Koyunca kemerlerini bağlayamıyırsun. Çocuk içindeyse yerinden kaldıramıyorsun çok ağır. Dar alanlarda kullamamıyorsun. Daha küçük pratik bişey alsaydım keşke. İyi tarafı yok mu derseniz. Uzaktan kumandası :)