Aysel0609 Dogum yapali 9 ay oldu, sezeryan ile.oldu dogum. 4.ay da ilknadet olmaya basladim. Ama sin 2 aydir suregelen devam eden kanamam var, boyle birsey yasayan oldu mu acaba?
Aysel0609 Mom28 pandemi yuzunden gitmiyorum hastaneye cok zorda kalmadikca. Ama bu olay canimi sıkıyor artik:(
Mom28 Aysel0609 sonuçta keyfi gitmiyorsun cnm rahatsızin kanamanın uzun sürmesi illaki bir rahatsizligi belirtir ,🙏
nesliysldl Aysel0609 2 ay çok uzun bir süre 😳 pandemi gerçeğini reddedemeyiz ama sağlığımızı düşünmek zorunda olduğumuz için her ne kadar evlerde kalıyorsak,yeri geldiğinde de hastanelere pek tabii! Gitmeliyiz.
Mora @Aysel0609 Pandemi var diye ciddi bir rahatsızlığınız varsa bunu öğrenmeyecek misiniz? Bence acil gidin 2 ay çok uzun bir süre kanama için. Çift maske takın özel hastaneler şuan daha az dolu