Sariye66 Kızlar 2 ay 21 günlük oğlum var iki gündür memede uyumak istiyor gündüzleri de memeden ayrılınca açmış gibi yarım saat geçmeden ağlamaya başlıyor yaşayan varmı aceba
z160813b Sariye66 aynıyız benm de oğlum 2 ay 21 günlük oda meme de uykuya geçmek istiyor genelde emzikte kullanıyorz ama yine de memeyi emmeden uyumuyor 🤗 olsun zamanla onu da bırakır o huzurlu olsun yeter ki 🥰
sagittarius_mom O aylarda öyle olmuştu bizim de oğlum öyle idi sonra emzige alistirdim sonra bir müddet sonra kendisi bıraktı emziği :)
Sariye66 z160813b meme reddi yaşıyordum çok üzülüyordum destek filan aldım dualar ettim böyle olmasından yana sıkıntım yok ama birisi görse doymuyor diycek ondan böyle diycek yoksa evde yalnızken olsun 😊
z160813b Sariye66 başkalarını takma sen öyle diyen olursa da. Bu şekilde uykuya geçiyor dersin. Ay zaten şu başkaları yüzünden yaşamaktan da sıkıldım bende 🤪 herkes herşeyi çok iyi biliyor 🥴
Sariye66 z160813b evet genelde ağladığı gören aç olduğunu düşünüyor başta çok üzülüyor takılıyordum kilo alımı baya iyi dedi doktor hemde normalin üstünde dedi erken doğmuştu zayıftı filan ama şuan olması gerektiği gibiymiş şimdi öyle diyenlere gülüyorum komiğime gidiyor 😅
z160813b Sariye66 en güzeli gül geç yoksa etkilenince direk süte vuruyor benim ki sütüm azalıyor o yüzden duymamak en iyisi 🙈😂😂
sagittarius_mom Mom030 10 aylıktı sanırım bir yaşı dolmadan bıraktı. Baktı bundan süt gelmiyor firlatiyordu .