Sisi 17 gun oldu dogum yapali 40 im ciksin ve spora baslayim diye 4 gozle bekliyorum.diyetisyene de baslicam 1 aylik olunca. 3 ay dolmadan diyet vermiyolarmia diyolar ama ben esas kiloyu ilk 3 ayda aliyorum 25 kilo almistim onceki dogumdan sonra.hamileyken verip emzirirken alanlardanim.şuu emzirme avantaji neymis kimmis bize neden hic ugramiyo bilmiyorum ama kiriliyorum kendilerine😀😀 ve oncekinde diyetisyene giderek emzirirken 6 ayda cok rahat 25 kilomu vermistim gayet guzel de emmisti kizim.