2 hafta önce 2. sezeryan ile doğum yaptım arkadaşlar bu gebeliğimde varis problemlerim vardı ve baştan sona dek varis çorabı kullandım ameliyat sırasında da emboli çorabı giydirdiler ameliyat sonrasında 15 gün gece gündüz çıkarmadan giyeceksin dediler 10 gün kan sulandırıcı kullandım 2 hafta çorabı giydim şimdi çıkardım tekrar kendi çorabımı giydim ama bayağı sıktı ve bacağım çok ağrıdı orta basınç olduğu için, emboli çorabı hafif basınç olduğu için daha rahattı ama oda bacağımı çok kesti her yeri çorap kesiği oldu yani uzun lafın kısası acaba siz doğumdan sonra ne kadar süre çorap giydiniz varisleriniz geçti mi doktora randevu almayı düşünüyorum inşaAllah ama fikir almak istedim