Mama sindirimi yavaş olduğu için uzun süre tokluk hissi verir. Yorgun ve uykusuz kaldığından mamayı da yiyince uzun süre uyumuştur. 2 günde bir kaka normal. Doktorumuz daha uzun da yapmayabilir demişti bize.
( 1,5 aylık )Benim bebiş te bazen yorgun uykulu olunca memeyi yavaş emiyor tam doymuyor hissine kapılıyordum. Günde beş bezden fazla idrar yapmasına rağmen. Hemen süt sağıp veriyordum. (Biberonda anne göğüs uyumlu.) o zaman rahatlayıp mızmızlığı gidiyordu. Tam ememediği zamanlar ( 10 dakkayı geçse bile ) doymuyormuş meğer.
emzirmeden önce uykusunu açacak şeyler yapıyorum artık. Alt değiştirme , ayağıyla oynama vs. gibi. Şimdi daha iyi. Zaman zaman yine üşenip emmediği oluyor. Sağıp hemen biberon ile veriyorum. Gazımız çok oluyor bizimde. Onun içinde ben Rezene içiyorum , bebiş bitkisel şurup kullanıyor.
mama yerine sütünü sağıp ver canım. O zaman da mızmızlık yapacak mı bir takip et. Ama mutlaka gazını çıkar üstten. O da şişkinlik yap çok rahatsız eder. Yediklerini de bir gözden geçir , gaz yapabileceklerden uzak dur.