Bibi Nas1985 aynen bende pert oldum valla gozlerim hep kizarik uykusuzluktan keske mucize birsey olsada guzel uyusalar😭
Nas1985 Bibi Keske canim dun aksam bende dusundum mucize olsada uyusalar bari gündüz uyumuyosunuz gece uyuyun
Myslkya-16 Bibi bence yeterli uyuyor geceleri. Gündüz de şekerleme yapıyor zaten. Artık büyüdüler uyku süreleri azaldı bir de etrafta uyaran çok olunca da keşif yaparken uyuyamıyorlar 🥰
Adeviyee Bibi yok canım uyandıktan sonra bir buçuk saatte uykusu belki bir saatte gelir bir saatte de uyutabilirsin sonra da iki saate kadar ne zaman gelirse uykusu