Canım herkesin yırumu farklı tabi mama hakkında çok arştırma yaptım en iyimam humana bence doyurucu ve çocuğu şişirmiyor şekerde yok amanebelsk , aptamil de şeker olduğuvcu biliyorum sma da gaz yapıyor hip te iyi ama o benim ikinci numaramda humana derşn ben