Prensescik bizim de kan olmadi hiç şükür ama yeşil kaka yapıyor 4 aydan beri düzelmedi. Süt ürünleri bazı sebzeler yumurta falan hepsini kestim. Benimki emmiyor 9 aylık, çok az şey yiyebiliyor ve bu çok üzücü gerçekten çok zor. Ne yapacağımız konuşun da benim de fikrim yok malesef. Size de bana da geçmiş olsun. 😶