Merhaba arkadaşlar, oğlum 2800 kg doğdu 5 günlükken hastanede yattı 22 günlükken çıktı orada biberona alıştığı için haliyle emmedi denedik ama almadı memeyi. Hastanede yattığında 2400 e düşmüştü çıktığında 2800dü şu an 60 günlük kilosu 3500 çok az dedi doktor bir hafta sonra tekrar bakalım dedi mama değiştirdik aptamil aldık ve kolik bebek
sorum şu;
tek sefer de 60 cc bitirmiyor 40 cc bitiriyor sık ama az emiyor 60cc yapınca kalıyor mama döküyorum o nedenle her defasında 40 cc yapıyorum sizin bebekleriniz kaç cc tüketiyor acaba bu yüzden mi kilo alamadı ama ne yapsam emmiyor 60 I hatta 90 vermelisin dedi dr ama emmiyor ki