9 ay 17 günlüğüz. Baba, dede, mam , gaga falan diyor ama sadece mam kelimesni anlamlı kullanıyor diğerlerini bilmiyor. Yürümeye başladı yerden destek alarak kalkabliyor odalarda geziyor arada düştüğü oluyor ama kendisi kalkabliyor. Alkış, bay bay, bağlan, bir bir, gel gel, yaşasın yapıyor çirkin ol deyince yüzünü buruşturuyor. Miyav nerde diyince kitabndan gösteriyor. Gece uykusunda sık uyanıyor 😥 6 dişi oldu.