bsr1453 Arkadaşlar bebek arabası arayışındayım bebeğim 3 aylık trawel düşünmüyorum ama çift yönlü kabin mi düşünmeliyim sizce tavaiyelerinizi söyler misiniz ?
Krsmngl bsr1453 Türkiye’de mi yaşıyorsunuz ? Orada var mı bilmiyoeuöbir araştıeın. Easywalker harvey 2 kullanıyprum aşırı memnunum dağda bile rahat kullanırsınız öyle diyim :) yok gibi
kizilcam1903 bsr1453 kesinlikle kabin tipi almalısın. Ben de aylarca ne alsam diye kararsızlıktan alamadım 5 aylık olunca kanz lettas aldım aşırı memnunum keşke doğar doğmaz alsaymışım diyorum. Hafif pratik ve içi aşırı rahat bebeğim içinde çok mutlu evin içinde bile onunla gezdiriyorum uyutuyorum elim ayağım oldu resmen
[silindi] YasemiNYagmur1 Merhaba bende Royal cabin almayı düşünüyorum fakat tekerlekleri biraz küçük gibi geldi sorun oluyor mu?
Prenses_annesiiiii Baby care maxi çift yönlü bebek arabası kullanıyorum, aşırı rahat çok memnunum. Arabada yer kapıyor tek skıntı o ama sürüşü çok rahat.kızımda çok memnun 😊
YasemiNYagmur1 [silindi] bazen oluyor ön ayağında ama düzeltince tekrarlamıyor. Tekerleği arka tarafa yönlendirince sıkıntı olmuyor ön tarafa dönerse oluyor sadece
kizilcam1903 [silindi] evet arkasında ufak bir açıklık var ama rüzgar girecek kadar değil ben bir zararını görmedim
YasemiNYagmur1 [silindi] hayır hiç bi sorun yok ben çok memnun kullanıyorum hem çok pratik hem de çok hafif tente bölümü de çok kullanışlı