Dido05 Bebeğimi 10. Gün kontrolüne götürdüm ve doktor kalpte üfürme olduğunu söyledi 1 hafta sonra tekrar çağırdı benzer durumu yaşayan var mı içim kan ağlıyor
Minty canınızı sıkmayın sakın benim oğlumdada üfürüm duyuldu doktor kontrolünde ilerliyoruz ama 3 ay arayla bakılıyor kardiyolojiye yönlendirmişlerdir mutlaka ekg falan cekildi mi