Deletedmom_29 Domino cumartesi sipariş verdim pazartesi kargoya verildi salı geldi. Oyuncak zıbın ve ek gıda için bardak kaşık falan almıştım.
elifiii Domino sitesinden alısveriş yapmadım ama annem ogluma body ve eşofman takım alt üst almıstı. Hepsi çok kaliteli, sürekli yıkıyorum ne renk attı ne agzı yüzü kaydı. Hayvan figürlü body ve renk renk atlet bodylerden memnun kaldım ben.
Domino Sum87 bende kiyafet ve baddaniye aldim yaaa. eltim icin aldim baddaniye dogumu var 2 haftaya gelir mi ki? iptal edeyim olmazsa 😑 kıyafet de indirimdeydi 20 25 tl sweet aldım hemde 5 tane
Domino Sum87 sen ne kadara aldin kiyafetleri ben trednyol sda civilin kıyafetlerini aldim 1 tame haric digerleri güzeldi ama kendi sitesinden ilk defa alcaktım. iyi cikmazsa iade edebiliyor muyuz ?
Sum87 Domino penye battaniye almıştım güzel çıktı ben kendi mağazasına gidip pijama takımı aldım 2 tane toplam 80 tl filan ödedim yıkanınca ağzı burnu kaydı önceden esofman altı yelek aldım boya verdi benim şansımdan
Domino Sum87 Hmm anladim cnm cok tesekkurler magaza yakin da gidemiyorum. iyi cikmazsa iade edebilirim sanirim.
Domino Deletedmom_29 amladim cnm tesekkurler. yurtici kargoya verdirdim bende. gece 2 de siparis verdim bende
Domino elifiii bende sweet aldim cnm trendyol dan 3 tane de 1 tanesi suzuldu 2 yikamadan sonra ama 2 tanesi guzel cikti kac kez yikadim güzeldi. bakalim gelsin de olmazsa iade ederim. tesekkurler
Domino momaysegul Hadi yaa o zamam yukaridaki arkadasim sansina kotu gelmis. ne zaman geldi aldiktan sonra. dogum 2 hafta sonra da baddaniye kullanilmasi lazim
Domino omerrmoms bende netten aldim magaza yakin ama gidemiyorum. ne zaman gelir diye merak ettim bakalim nasil cikicak. tesekkurler
momaysegul Domino şimdi verin siparişi bazen lcw o kadar uzatıyor civil hemen gönderiyor Aras kargoyu tercih edin ama
Bebegimm1 Domino cuma siparis verdim pazartesi kargom geldi gununden önce geldi bu zmaana kadar kargoda sıkıntı yasamadim civilin.yurt içi kargoyu seciyorum ptt kargo skntili oluyor hep
Domino Bebegimm1 bende yurticini sectim cnm iade edersem falan yurtici sokak da hemen yakin gider veririm diye ama insallah sıkıntı cikmaz. cabuk gelsin de. tesekkurler
Deletedmom_29 Domino ben de yurtiçi kargoya vermiştim. Mağazada değişim oluyormus benim aldığım oyuncaklardan biri bozuk çıktı inşallah alırlar
Domino Deletedmom_29 Anladim canim sagol. alirlar insallah seninkini sıkıntı olmaz inş. benim ki erken gelsin de baddaniye lazim eltime minik bebis gelcek 2 haftaya insallah😍😍 teşekkürler bakalim.nasil cikicak