Karas su-perisi uyuttuğum an koşuyorum bazen kamarayı açık bırakıp izliyorum. 5 aylık uykularıda az benim duş süremde çok uzundur bi şekilde idare ediyorum
Avsininannesi15 su-perisi kizimla birlikte duşa giriyorum o arabasinda koyuyorum baby shark açıyorum izliyor bende rahat duş aliyorum suan 10 aylik. 5 aylikken pusetine koyuyordum oyuncaklar veriyordum ona şarkı söyleye söyleye duş aliyordum.
hunilimomm su-perisi bazen uyutup duş alıyordum yazları özellikle çok terledigim zamanlar ama uyanık olduğunda pusette durduğu zamanlar kapının önüne koyup hemen duş alırdım
elifiii su-perisi Ben ana kucagına koyuyordum yanıma alıyordum, hemen sacımı yıkayıp cıkıyordum. Ama ilk 3 ay çok zorlandım beceremedim bazı şeyleri. Siz de stres olmayın, zamanı gelince herşey yoluna giriyor.
Gizay230320 su-perisi benim kızımda şuan 10 aylık 1 ay öncesine kadar bende kızım uyurken duş almaya korkuyordum banyom duşa kabinli kızımı da yanıma alır mama sandalyesi koyar eline oyuncak verirdim 10 dk duş aldığım.icin çabuk çıkarım.o arada çizgi film açardım oyalanirdi ama 1 aydır öğlen 3 uykusunda uyur uyumaz giriyorum.dusa uyanmadan cikiyorum çabuk duş alırım zaten o yüzden zorlanmiyorum
Alinadefne su-perisi yalnızken bnde almıyırum canm gunduz anca hafta sonu yani bırı beş bırı 16 aylık
Asli06 su-perisi benimkide 5 aylık duşa kabinin kapagını yarım açık bırakıyorum onuda ana kucagında duşa kabinin önüne koyuyorum öyle yıkanıyor um ben dogdugu günden beri yıkanıyor um korkma yürüteçi varsa yürüteç koy
Deletedmom_29 su-perisi ben bebek arabasina koyup banyoda duşakabinin önüne koyuyorum o şekilde duş aliyorum bebeğim 5 buçuk aylık