Dmt-01 Yani mecbur görüşeceğim onlarda en ufak başı bile ağırsa gelmiyorlar zaten araba yada başka taşıtla gelmiyorlar yürume mesafesi o yüzden o kadar rahatım. Ee onlarda oğlum dogduğundan beri kendi evlerine kimseyi kabul etmiyorlar net bir şekilde göstermem çocuğu dedim çünkü. Bilmiyorum gerçekten insanlar çok duyarsız bu konuda evet sıkılıyor bunalıyoruz ama ölmüyoruz yaşıyoruz öyle düşünmek gerek bence. Sizinde Allah yardımcınız olsun umarım saglıklı bir sekilde Allahın izniyle atlatırız bunuda🙏