Kuzeyim22 hipospadias yani peygamber sünnetli. Doğum yaptım ve bebeğime bu teşhis kondu oğlum şuan 8 aylık. 6 aylık olunca domtora götürdüm iki farklı profa yani hem üroloji hem çocuk cerrahıydı. Muayene ettiler. Çiş yaparken gördün mü falan diye sordular. O arada iki doktorun yanında oğlum iki kere çiş yaptı ve hipospadias olmadığı sadece sünnet derisinin normalden daha fazla oldupu için pipi deliğinin üstüne yığıldığını ve deliğin o yüzden aşağıda göründüğünü söylediler. 1 yaşına gelince normal sünnet gibi olacak dendi ve omzumdan bi dağ kalktı. Doktoruma doğumda hipospadias hani idrar deliğinin aşağıda olduğu teşhisinin konduğunj söyledim. Oda bu öyle bir vaka değil. Onun bile dereceleri varmış. Kii çok zor bi amalıyatmış genel anestezi falan veriliyor sünnet derisi kesiliyor altta olan delik o deriyle kapatılıp yerine yeni bir delik açılıyor. Ben 6 ay boyunca oğlumu hipospadiaslı diye ne yediğimi ne içtiğimi bildim. Amaliyatlarını nasıl yapıldığını izledikçe korktum. Rabbim kimseyi evladıyla sınamasın. Yani diyeceğim o ki canım iyi bir doktora göster. Herşeyi uzmanı biliyor. Rabbim yardımcın olsun 🙏🙏🙏🙏🙏 sormak istediğin başka birşey olursa yardımcı olurum