Merhaba anneler benim bebeğim yaklaşık 4 aylık ve sadece mama ile besleniyor ama aklıma bişeyler takılıyor her yerde yemesi gereken miktar farklı yazılıyor ben günde 8 biberon veriyorum 120 cc su ve 4 ölçek mama olarak hazırlıyorum ama mesela aptamilin kullanım kısmında benim bebeğim için yazan miktar 5 biberon sizcede çok az değil mi başka siteler de de farklı farklı miktarlar yazıyor aynı durumda birileri varsa Siz bebeğinize günlük ne kadar mama veriyorsunuz acaba?