Valla bende cocuk kitapları ve nevresimler için bakınıyorum sürekli. Trendyolun kendi markasının kıyafetleri de cok güzel oluyor ama henüz cesaret edemedim almaya değişim iade falan hiç uğraşmak istemediğim için . Bide trendyol iade kısmında baya uğraştırıyormuş diye duydum ne kadar doğru bilemiyorum