balyanak52 Daha önce post açmıştım anne demiyo diye hala demiyo kızlar 😁 herşeyi söylüyo bi anne demiyor abla diyo bana hala 10 a kadar sayıyo görüşürüz teşekkür ederim herşeyi söylüyo alparslan diyo ama anne demiyo bugün annem bi küfür etti aynısını söyledi anne dedirtmeye gelince ıde diyo bide inadına abla diyo bazende abi diyo bana ☹️😕
Twinmomdd balyanak52 Benim ikizlerim 27 aylıklar 2-3 hafta önce söylemeye basladılar öncesinde ben her anne dermisiniz dediğimde baba dede diyorlardı artık oyunmu sanıyorlardı yada inatlaşıyorlarmıydı bilmiyorum
Aley_ balyanak52 Kaç aylık bilmiyorum ama. Oğlum 15 aylık, arada bir enne, anne diye ortaya karışık söylüyor oda çok önemli bir şey anlatmaya çalışıyorsa.😅 baba ağzından düşmüyor, başka bir çok şeyi söylüyor ama anne işine geldiğinde.🤦🏻♀️😂