Mummy00 Merhaba güzel anneler bebk suyu yada kaynamış suyu kaç aya kadar kullandınız yada ne zamana kadar kullanmayı düşünüyorsunuz
Gaaak Mummy00 Bebek suyunu kaynatarak mı içiriyorsunuz peki. Ben fuska kullanıyorum ve her gün yenisini kaynatıp gün içinde az az içirmeye çalışıyorum.
DeletedMom2893 FarahNevaa bebek suyu ne oluyor ya da kaynamış su derken ne için neden kullanıyorsunuz ilk defa duydum da merak ettim
Mummy00 DeletedMom2893 bebek suyu düşük müneralli e bebekte falan satılıyor. İçme suyu ilk dönemde kaynamış yada bu bebek suyundan kullanılıyor şimdi 1 yaşına girmek üzereyiz ne kadar daha kullanmalı merak ettim
Annis-ogul Kaynamış ilitilmis su kullanıyorum mamalarda .ablamın cocugu 1.5 yasinda hâla oyle kullaniyor oda