tosbikannesiii Iyı akşamlar Kızlar yaa beyazları neyle yıkıyorsunuz bembeyaz olmuyo bi türlü benimkiler birde ocağım siyah ne yapsam da çıkmayan kirler var tellesem çizilecek nasıl yapıyorsunuz