Yardımınıza ihtiyacım var. 2 aydır regl olmuyorum. Test yaptım silik çizgi çıktı.
Korunuyorduk diye test bozuktur dedim.
Aşırı halsizlik mide bulantısı da başladı.. Beta hcg testi verdim 160binlerdeydi..
Bugün de doktora gittim içime sinmeyince, kese ve içinde bebek göründü ama emin olamadım tam, size sorayım dedim sizce hamile miyim???