Harikara ay kim demş canım onu benim oğlum ilk ikisini 8.ayda çıkardı ve çok rahat çıktı şimdi yaşına girecek üsttekiler geliyor ama ne gelmek fırtınalar kopuyor evde sürekli ağlıyor hiçbişey yemiyor sadece emiyor. Geceleri yatağına koyunca ağlıyo sürekli ağlayarak uyanıyor 3 gün ateşi oldu falan daha ne sayayım bilmiyorum sana çok kötü geçiriyoruz çok 😣😣😣