Yarin doktor randevumuz var idrar tahlili vermem lazım gitmeden önce yapacağız idrarını evde dua edin kötü bisey çıkmasın kızlar idrar torbasini yatırabilirsem çok iyi olacak torbaya yaptığı ilk cisi doğru sonuç vermiyormuş you tube da bir video izedim orada öyle diyodu idrar kültürü için ayrı bir ıdrar vermeye gerek oluyor mu