Semaab Bebeğimi uyuturken elimden telefonu kafasının kenarına düşürdüm uyutsam bir sorun olur mu acaba
Mom980 Semaab Olmaz :) ay ilk doğduğu zamanlar iki defa benim telefonda düşmüştü elimden 😒 müthiş vicdan azabııı
Prenses_annesi22 Semaab benım esım de annesıyle konustururken görüntülü kafasına dusurdu tam alnına düştü ne agladı zor susturmustum sukur bsy olmadı
Smnl Semaab ayy kızım 2 aylıkken düşürmüştüm 3 gün ağladım ben nasıl anneyim diye ah lohusa sendromu 🙈🙈 bizde bir şey olmadı
FerihaNerde Geçmiş olsun bir kere benim de başıma geldi ama elhamdulillah korkulacak hiçbir şey olmadı :)