Leyladru söylediğim gibi ben sık sık yaşıyordum bu sorunu ve hep gidip boşalttırıyordum. En son 1 hafta boyunca ağrı boşaltma ilaç tekrar sıvı dolması vs olunca gece 4 de acile giderek ameliyatımı oldum. Öyle birden karar verdim yani dayanamayıp. Ameliyat sonrası direk ayapa kalktım ameliyat ağrısı bartolin ağrısı yanında solda 0 kalır. Bir gün sonra diren çıktı ve tamamiyle normal hayata döndüm boşuna kaçmışım ameliyattan. Ameliyattan sonra hiç sıkıntı yaşamadım yani gayet iyiydi. Dikişler vs açısından da 1 haftayl bulmadı iyileşme. Bana tekrar eder ameliyat ağrısıyla kalırsın vs demişlerdi ama hiç öyle olmadı 10 yıldır hiç tekrat etmedi. Kesinlikle smeliyatı öneririm. Boşalttırmak çok geçici çözümmüş bir sürü de antibiyotik kullandım yıllarca boşuna eziyet etmişim kendime.