arzuuarc ahhh demeyin 🥺 ilk hafta benimde emiyodu sonra memem yara oldu kanıyodu artık emziremedim bi hafta kadar tam iyileştim emziriebilirim artık dedim bu sefer bebeğim emmedi kavrayamadı bi türlü . 3-4 gün uğrastım çok zorlamadan sonunda kavrayabildi ve alıştı . Şükürler olsun emzirebiliyorum bunun kıymeti bende çok fazla , o bi daha emziremicem korkusunu yasadım yaaa çok kötüydü. Simdide sürekli memede kalmasına anlam veremediğim için dert edindim ..