Giizz uslubunuz ve cümleleriniz değişik olduğu için otomatikman kötü birşey söylenmiş sanıp hemen savunmaya geçmişsiniz. Dayanamadım yazdım. Cunku böyle insanlara hiç anlam verememişimdir. Yazan kadınların minik bebekleri var kimisi çok tecrübesiz kimisi belki sizden kat kat bilgili ve de -nazik- Buraya doktorlar cevap versin diye değil danışmak için yazıyorlar. Yaptım demiyorlar, yapayım mı?/olur mu? Alt yapisiyla soruyorlar. Belkide sadece konuşmak bu kadar asiliğe gerek var mı(?) bilemedim. Umarım cocugunuza/cocuklarınıza karşı böyle değilsinizdir. Hayat bu kadar küçük şeylere karşı pat pat için kısa 😅herkesin ağzı var dili var cevabı kimse esirgemez ama onların elinin altında internet var sizinde var, biraz hoşgörü ve iyi niyeti araştırabilirsiniz.