Ercetinelisa- 10 günlük lohusayım geceleri özellikle ateş ve terleme yaşıyorum.Benim gibi olan var mı ?
Mom9 Ercetinelisa- lohusa iken oluyo bu durum. Hormonlar normale döndüğü için. Zamanla azalıp geçecek
Deriko Ercetinelisa- merhaba bebegim bir yasina girecek ates değilde terleme miras kaldi nefret ettim
Cgur Ercetinelisa- ben doğum yapali 3,5 ay oldu gece hala çok terliyorum bide yazlık pijama ve pike ile yatmama ragmen
irva Ercetinelisa- 3 ay olcak doğum yapalı.40 başı regl bile oldum.Ama hala ara ara ateş basıyor fenalık geliyor ter döküyorum.
Ercetinelisa- Dayanılmaz bir ateş ve ter döküyorum bende inşallah bir an önce geçer geceler dayanılmaz oluyor
Kereminannesiii Ercetinelisa- sürekli sıcak basıp su gibi oluyordum. Hala da çok terlerim oğlum 17 aylık oldu
Feyzaytek Ercetinelisa- Oğlum 3 aylık olacak hala devam ediyor. Ateş basıp terlemeler. Günde 2 kez kıyafet degisiyorum 😔
meryemmirasmombuse Ercetinelisa- bende çok terliyorum geceleri sırılsıklam şekilde ama ateş yaşamadım hiç