Kızlar merhaba adetim 14 gün gecikti bundan 1 hafta önce eczaneden test aldım ve 2 çizgi çıkmıştı mide bulantısı baş ağrısı vs. hamilelik belirtileri var evet daha hastaneye gidemedim eşim il dışında bi 10 gün sonra gelicek evde küçük bebeğim olduğu için anca eşimle gidebilirm gelelim ki meseleye bugün kanamam oldu endişeliyim acaba neden diye normal mi sizce ben ilk hamileliğimde böyle birşey yaşamadım hiç şuan kanamam olunca korktum açıkçası internette de düşük yada rahime yerleşme kanaması olabilir filan diyor başına böyle bir durum gelen oldumu napıcağımı hiç bilmiyorum 🤦🏻♀️