burcuali07 Farklı farklı çorbalar deniyorum ama hiç bir şey yemek istemiyor yoğurt ve yoğurt çorbası seviyordu buara onu bile yemek istemiyor ne yapacağımı şaşırdım ne yapabilirim ? Aynı durumda olan var mı arkadaşlar bebeğim 8 ay 21 günlük 😔
Nesizade burcuali07 7 ay 10 günlük bizde aynıyız çok üzülüyorum herkes diştendir diyor İnşaAllah geçici bir süreçtir
Melike571 burcuali07 inan bizde öyleyiz bi gün bayıla bayıla yiyor ertesi gün öğüre öğüre kusuyor. Anlamak mümkün değil 🤷♀️
Aybersa burcuali07 Günümüz ayni, ben de bir cozum bulamadim. Sabah yumurta sarisi, lor peyniri, oglene dogru da muzlu yogurt sonrasi çıldıra çıldıra yedirmeye calismak😏
minikbaykus burcuali07 bir yaşındayız daha kahvaltı nedir bilmiyor. Yemek desen hiç yemiyor. Ben pes ettim artık. Nasıl olsa o kazanıyor. Doktor iştah şurubu yaziver dedim . Boyu kilosu iyi yedirmeye çalış dedi. Çaresiz bekliyorum öyle
Masalikoo Kızım 8 aylık benimde öyle sabah ilk defa ek gıda serüvenimiz boyunca istemediği için yediklerinide çıkardı.Bende zorlamadım dönem dönem olur diyip geçiyorum çok canımın sıkılmasına rağmen
burcuali07 Nesizade inşallah çok üzülüyorum elimden bir şey de gelmiyor gece uykuda ağlamaları var bir de 😔😔
burcuali07 Melike571 inşallah bir an önce geçer diyorum ama yeğenim var 18 aylık hala öyle diş çıkarmaları bitmiyor hepsi birden çıksa bir defa acı çekerler yavrular zor çok zor valla ne diyeceğimi de ne yapacağımı da şaşırmış durumdayım 😔🤦♀️
burcuali07 Nesizade bir de ağlayarak uyanmalar insanı çok korkutuyor ne yapacağımı şaşırıyorum elden bir şey de gelmiyor ki yapalım ağrısı geçsin 😔
burcuali07 Aybersa sabah çok az avakado ve bazen peynir bazen yumurta sarısı onu bile yedirene kadar bin tane şebeklik yapıyoruz babası ile karşısında ki yesin diye 😔
burcuali07 minikbaykus yeğenim de öyle 18 ay bitti kahvaltı nedir bilmiyor asla yemek istemiyor sanırım uzunca bir süre daha devam edecek 😏😔
paputmoms burcuali07 dişten dolayı katı gıdayı reddediyor olabilir biraz sabırlı olun canım zamanla düzene girer bizim de 10 gün önce falan öyleydi hiç zorlamadım sadece sık emzirdim o şekilde telafi etmeye çalıştım çok şükür geçti Bi dönem katı gıda için zorlamayın bence daha sonrası için ters tepebilir
burcuali07 paputmoms paputmoms direniyorum sabırla canı yanıp ağlamasa sorun değil ama o da olunca ne yapacağımı şaşırıyorum doğrusu 😔
minikbaykus Ctrzsntrk emmeyi de ben vermeden aklına gelmicek akşama kadar. Üç aydır hiç kilo almamış. Uykuya da direniyor. İnşallah duzelirler 🤲🤲
paputmoms burcuali07 o maalesef beni de çok zorluyor ama aşırı huysuzlanıp canının yandığını hissettiğim zamanlarda calpol veriyorum taşıyorum sürekli kendini güvende hissetmesini sağlıyorum gerekirse Bi banyo yaptırıyorum ya da oyun oynuyoruz beraber unutturmaya çalışıyorum işte Bi şekilde napayım
minikbaykus Ctrzsntrk Aynen canım.dun doktor damak zevki farklı deniyelim bir süre daha diyor ama ben bittim. Bişey yemeden akşamı yaptı yine. Her çocuk farkli diyor. Bişey yemeyen bebek çok oluyor. Tek değilsiniz diyor ama..gelde bana anlat
minikbaykus burcuali07 gittiler mi doktora vs neden böyleler acaba. Peynir omlet tadını bilmez benim oğlum zeytin. Üzülüyorum gerçekten 😔😔