Kız çocuklarınızı kaçıncı haftada dogum yaptınız acaba😊
Gulsum benim 37. Haftada geldi dünyaya
Gulsum 37+5
Gulsum 38.haftada 🌸😍😉
Gulsum 42+1 az daha gelmeseydi okula giderken çıkaaydı keşke 😂
@Gulsum 40+1de suni sanciyla 😊
Gulsum 34+5
Gulsum 40+5 te yapmıştım 🤲❤️
Gulsum 39+0 da suni ile yattım dayanamadım sezeryan oldum 😬
39+5 su geldi sancı yoktu ama suni verdiler
Gulsum 39+8 sancı geldi 39+9 da doğdu🥰
38+2 🥰
Gulsum 39+5 😁 Erkek olsa düşünemiyorum 😂😂
Gulsum 40 👼🏻
40+1 de mecburi sezaryen.Gelesi hiiçç yoktu 😅
Gulsum 39+3❤️
33+2 🤷🏻♀️
Gulsum 41+1de destekle başlatıldı doğum 😃42+2de doğdu