HappyKids Merhaba canımız annelerimiz, “Bebek Giysileri Nasıl Yıkanmalı?” başlıklı blog yazımız yayında! Bebek Çamaşır Deterjanı Nasıl Seçilmeli? Bebek Kıyafetleri Kaç Derecede Yıkanır? Bebek kıyafetlerini yıkarken nelere dikkat etmeliyiz? İçerikler Linkte! 🚀 https://blog.mutlubebekleriz.com/saglik/bebek-giysileri-nasil-yikanmali/ Annelerimiz bebek kıyafetlerinde hangi deterjanı kullanıyor? Lekeler ile nasıl baş ediyorsunuz? Yumuşatıcı kullanıyor musunuz? 🤔
Balkizlarim HappyKids duru granül kullaniyorum 👌🌸 sıcak suda hacı şakir sabunu ile citiliyorum sonra makineye atıyorum 👌🌸 yumuşatıcı evde kendim doğal yapıyorum 😅♥️
Mom9 HappyKids baby me ya da green clean kullanıyorum. Kurutmalı yıkıyorum ve yumuşatıcı kullanmıyorum kızım için
Gamze_11 Berenkooommm onu normal omo gözüne mi koyuyorsunuz ben de bazen fırsat bulunca onunla çitileyip atıyorum öyle uni bayinin sıvısını kullanıyorum da
Uzymom Balkizlarim ay ne güzel camasır çitilemeye fırsat veriyo bebeğin benim ki yemeği zor yedirtiyo 😐😥
Morfrenk Duru granül sabun, yumuşatıcı yerine de beyaz sirke döküyorum biraz kıyafetler yumuşasın hemde mikrobu kırılsın diye🍭🧁
Balkizlarim Uzymom karni tok keyfi yerinde olunca veriyo canım arada ablalariyla oynuyo ondanda yapabiliyorum yoksa bende yemek yiyemiyorum Allah yardımcın olsun 💚💚
Merveurl Dalanın zeytinyağlısını kullanıyorum şuan tek lekemiz kusmuk arada kaka ama hepsi cıkıyor az kokulu cok güzel bi deterjan 30 derecede yıkıyorum
Birmartannesi Merveurl 30derrcede sıcak çıkıyor mu çamaşırlar benim makinem mj bozuk bilmiyorum 60 da bile soğuk suyla yıkayıp çıkıyor sanki
Zynp46 Bende dalin sıvı deterjan aldim granüller yapışıp kalıyor duru granül dalın granül ikisinide denedim şimdi sıvı aldim ama direk kıyafetleremi dökeceğiz yoksa makinayami koyacağız?
Begumcan Uni baby sıvı deterjanla bebek programında 2 saat 30 derecede yıkıyorum, yumuşatıcı kullanmıyorum.
Busragokceberra HappyKids uni baby sıvı deterjan kokusuz kullanıyorum bebek programında yıkıyorum 2 saat 30 dakika ekstra durulama da yumuşatıcı kullanmıyorum, kıyafetlerini evde kurutuyorum
Sevil3425 HappyKids persil bebek deterjanı kullanıyorum ve lekelere için fısfısjm var onu sıkıyorum hiç bir leke kalmıyor
Nimesay1 Dogamiray Beyaz sabunla çitileyin kakayı çıkartın önce.Sonra tekrar sabunlayıp o şekilde atın 60 dereceye tertemiz.Bu şekilde hiç kaka lekem kalmadı benim.
cileks Dogamiray ben de deterjan gozune fairy tablet yumusatici gozune de az bise camasir suyu dokup 60 da yikiyorum piril piril oluyor leke kalmiyor. Ama tabii rengi beyaz ve turevleri olanlar icin
hulya1406 Dogamiray Haci Şakir beyaz sabunla çitileyip makineye atıyorum hiç bir eser kalmıyor.Deneyin isterseniz.☺️
sokomel duru granül kullandım uzun süre. son aylarda geren clean organik sıvı deterjan kulanıyoerum. yumuşatıcım da aynı şekilde green clean.