S_x_w 123747 bebek mama işe besleniyorsa 4 aylık geçiliyor ek gıdaya.. İlk 2 cocuğumda böyle oldu.. Bizim Dr umuz önce yoğurt tadımıle başlıyor sonra sebze püresi kaşık maması VS sırayla ama bu lar hep tadımlık yemeye başlaması zaten 6. ayı buluyor
Nazlberenn 4.5 aylıkken doktorumuza sorup basladik. Mama ictigi icn sadece. İlk sebze tadimlariyla yogurt ve meyve pureleriyle başladım.ilk zamanlar 2 3 kasik yiyordu zaten iyikide erken başlamışım 6 aylik olacaz simdi çorbalari muhallebileri yiyor.
Birkullanici 123747 tadım yaptır sebzeleri haşla ez ez sütünle veya mamayla kıvamını aç birer çay kaşığo tattır