Ebrar_kusum Gerçekten uykuya faydalı oldu falan diyen var mı arkadaşlar yada gece kullanıp sızdırmıyor diyebiliyor musunuz
Cktha Ebrar_kusum sızdırma yok ama uykuya da faydası olmaz herlde onun için lavanta yagi alıp damlatmak lazım
Mucizem_0809 Ebrar_kusum ben çok memnunum sızdırma vs yok kokusu çok güzel sıkma vs gibi bişeyde yok yumuşacık
Utopikogretmen Ben kullandım yani hala da kullanıyorum,kokusu çok hoş,deseni çok tatlı.normalde de sleepy kullandığımızdan hiç pişik yapmadi.sizdirmada yapmadı şuan ici memnunum 🤞🏻
Ebrar_kusum Utopikogretmen bende prima kullanıyorum ama dikkatimi çekiyor denemek istiyorum bende inşallah pişik falan olmaz uyumaya ya yardımcı falan deniyor ama
Adeviyee Utopikogretmen kilot bez olarak mı kullanıyorsunuz onlar da sızdırma daha az oluyor diyorlar da bebeğim üç buçuk aylık o yüzden kullanabilir miyim bilemedim
gamzelikizim Ebrar_kusum minies kullaniyodum iz yapmaya basladi diye sleepye gectim oda ayni hatta daha beter
[silindi] Ebrar_kusum Benim oğlan uykucu olduğu için uykuya etkisi var mı bilmiyorum. ayrıca gerçekten güzel bir bez sızdırmayı son ana kadar önlüyor ben geceden sabaha bezini değiştirmiyorum bile. Öneririm yani