Ftm48 Mervee98 benim sigortam yok eşimden kullanıyorum hep banadami süt parası veriyolar ama basvuru yapmadık biz sadece dogum yardimina basvurdum oda daha yatmadi sut parasini nerden ogrencem peki
Syhnsrmn Akin Akin ayy sorma bende hep e devletten baktım Ödem e aşamasında yazıyor diye gitmedim birgün sordum ptt ye meğer yatmış çekince ödendi yazıyor büyük ihtimalle yatmıştır ptt den çekebilirsin 😀
Mervee98 Beyzanur25 1 aylık falandı galiba ben şans eseri yattığını öğrendim postaneden bakın bi eşinizden yararlanıyosanız o baksın