Merhaba arkadaşlar bugün birbucuk aylık oğlumu doktora götürdüm yuzunde çok fazla puturcukler vardı birde göğsünde .özellikle geceleri katilircasina ağlıyordu doktorumuz laktoz alarjimiz olabileceğini söyledi ve evolvia RP 1 verdi düzelme olursa rapor yazicam dedi .varmı aranızda bu durumu yaşıyan bu mamayı kullanan