Kızlar merhaba, ben doğum yapalı 3 ay oldu, 3 gündür karnımda sancı oluyordu tahmin ediyordum adet göreceğimi. Dün kanamam başladı, ama çok az oldu sonra da kesildim. Bu normal mi acaba? Aranızda böyle bir şey yaşayan var mı? Ayrıca bebeğime sadece anne sütü veriyorum, emziriyorum