Urasmom Merhaba kızlar ben bu ayki ebebek ve joker indirimlerinden faydalanmak istiyorum. Eski fiyatları da pek bilmiyorum ama oto koltuğu araştırmasındayım şu sıralar . Bu iki mağazadan önerebileceğiniz bir oto koltuğu modeli var mı?
Ate2020 Urasmom bende burada bekleyeyim çünkü bende oto koltuğu alacağım yakın zamanda . Hangi markayı önerirler annelerimiz. Birde bütçeye uygun olursa tasından yenmez 😅
Kizimmmmm Urasmom 3500 lira. Ama cuma günü britax-römer indirime girecek. Eğer besafe almasaydik tercihimiz o olcakti.