Merhaba kizlar yeni dogdu oglum. Henuz 3. Gunumuz. Bugune kadar kakalari hep siyah-yesil arasiydi. İlk gun ve gecesi 6 bez doldurdu. Sonra da iki uc kez ayni sekilde geldi. Emziriyorum sutum geliyor sukur ama tabi yeterli mi bilmiyorum. Arada cis de yapiyor. Ama az once cisli bezinde pembe leke gordum. Bu neden olur acaba bir sorun var mi ? Yeni dogdugundan henuz bet bir doktorumuz yok. Buraya sorup tecrubeli annelerden ogrwnmek istedim.