Merhaba arkadaşlar kızım biberon ile besleniyor mesela 120 cc mama vereceksem ilk 60 cc içiyor ondan sonrası resmen işkence bekliyoruz beş dak bi 30 içiyor biraz daha bekliyoruz kalanını içiyor sizin bebislerde böyle parca parca mi içiyor yoksa verdiğiniz de bi kereden içiyor mu