ceyda0101 Bayanlar sizde hangi yiyecekler bebeğinize gaz yaptı ? Ben internette okumuştum çikolata bile gaz yapabilir diyor o yüzden yemiyorum 🙄
PortakalliKahve ceyda0101 her bebekte farklı tepki veriyor canım, ben çikolata yiyorum her gün. Mercimek,lahana,brokoli yemedim hiç,bunların dışında Herşeyden yiyorum normal seyrinde gidiyor
ceyda0101 PortakalliKahve Bende yiyordum çikolatayı bir kere kek yedim çikolata soslu o gece bebeğim kakasını yapmakta çok zorlandı gazı oldu 🤦🏻♀️ Çikolatadan kaynaklandığını düşündüm o yüzden o günden beri yemiyorum. Mercimek, lahanayı bende tüketmiyorum