Deletedmom10 Kızlar doğumdan sonra bu 3. Regl ama azalma var. İlk gün olmasına rağmen az oluyor. Sizlerde de oldu mu? Doktora göründünüz mü? Yani normal mi acaba olmazsa bi doktora görüncem 🙄
Deletedmom345 Deletedmom10 Ah yavrum ona bile hasret olanlar var kıymetini bil🙈7 ay olacak tık yok.Şaka bir yana ilk 1 sene düzensiz,az veya çok görme gayet normalmiş.Doktorum 40 muaynesinde baştan uyarmıştı beni.
elifalyamom Deletedmom10 Bende 40 ım çıktı bir ay sonra adet oldum, epey azaldı. Önceden karnım çok feci ağrırdı, şimdilerde az ağrıyor çok şükür☺️
Denizsmom Deletedmom10 ayy benimde normal de çok sancılı ve kanamalı geçerdi ne sancı kaldı ne kanama bayağı azdı doğumdan sonraki ilk reglimde, bakalım 2. Nasıl olacak
Deletedmom10 Deletedmom345 Ohh iyi bari rahatladım yaa 😂 sende haklısın bacım. Bi yandan geciktiği zaman acaba hamile miyim kaygısı olmuyor sizde 😂 adet olunca bide o dert oluyor 😂😂
Deletedmom10 elifalyamom Ben olduğumu bile anlamıyorum. Önceden anlardım adet oldum derdim şimdi lavobaya gitmeden farketmiyorum. Çok şükür karnım da ağrımıyor 😅
Deletedmom345 Deletedmom10 Uf sorma sürekli acaba hamile miyim ya varsa diyip herşeyden nem kapma tripleri🙄😅
Deletedmom10 Hfaa Anladım canım 3 kere oldum akşama kadar değişmesem dolmaz o derece 🤷♀️ Normalde böyle olmazdı
Deletedmom10 Denizsmom kesin bundan sonrakilerde öyle olur ben 3 kere oldum 3ündede az oldu sancı da yok 😆 en güzel kısmı sancısız adet 😂
Deletedmom10 Hfaa Arkadaşın doktoru söylemiş çok görme az görme normalmiş yukarda yazmış. Bnde rahatladım o yüzden zden ☺️
Deletedmom345 Deletedmom10 3 bacak 1 ağız canım😕 Ağızdan olan Aşı sağlık ocağında yokmuş biz onu halâ olamadık saçmalığa gel.Bizi 2 gün zorladı inşallah sizin kolay geçer gider
Kartallveannesi Deletedmom10 tam tersi aşırı sancılı ve aşırı kanamalı oluyor adetlerim öyleki bazen bacağımdan süzüldüğü oluyor 🤷♀️
Deletedmom10 Kartallveannesi 🤦♀️ Halime şükredeyim o zaman 😊 başka birşey olmasında sorun mu var acaba dedim bnde