Evvelki gün olduk aşımızı. İki gündür huzursuzluğumuz sürüyo. Kaka yapmakta zorlanıyoruz sanırım. Karnımız gurul gurul. Aşının yan etkisi olabilir mi acaba var mı bizim gibi olan bebeler? Uykumuz da çok bozuldu. Sürekli kucağımda durmak istiyo. Çok yorulduk :(