AzraMira_ Arkadaşlar ikizlerim için bebek arabası bakıyorum. Önerileriniz neler? Şimdiden teşekkür ederim 🌸🥰
Mysunshines17 AzraMira_ Thule urban glide double kullanıyorum çok memnunum aşırı konforlu ama aracınız geniş bir araç değilse bagajda taşıması sorun olabilir
ikizerkekannesi AzraMira_ joie kullanıyorum çok hafif en büyük avantaj bence dezavantajı bebeklerin arasında ayrım yok öyle olumca bazen biri yayılıyor diğeri daha sıkışık oturuyor gibi yada benim kuruntum😁
Asyayse AzraMira_ maxi cosi dana for 2 cok guzel bende bakıyorum 🥰 aklınıza yatan marka olursa bana da yazar mısınız hebde bakaym