Kabızlık için çocuk cerrahisine gitseniz daha iyi olabilir. 43 günlük bebeğim var. Anne sütü+mama kullandık bir dönem. 38 günlükken kakasını yapamadığı için gittik. Makatta çatlak varmış, krem kullandık. O sürede fitil ve lavman reçete etti doktor ama çok şükür gerek kalmadı.