Prensesminik42 Kızalr kızım 8ay 22günlük. Sezaryen dogum yaptım. Kızım ası için saglık ocagı götürdüm.bas çevresi 46çıktı aile hekimi. Normalin biraz üst sınırda dedi bir çocuk doktoru görsün dedi. Bıngıldak 3*3 henüz kapanmamiş