Bu ikinci postum kimse yazmadı 18 haftalık hamileyim iki defa gittim hastaneye cinsiyeti için her ikisindede farklı doktor baktı ikiside erkeğe benziyor dediler kesin birşey söylemediler devlet hastanesi olduğu için mi kesin birşey söylemiyorlarsa anlamadım rabbim herkese sağlıklı evlat nasip etsin bana da ama insan hazırlık yapacak bide ister istemez merak ediyor varmı düşüncesi olan rıca etsem yazarmısınız